Zápis do katalogů odkazů

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

Katalog odkazů je rozdělený do různých kategorií, které obsahují odkazy na zaregistrované weby. Do katalogu se stránky vkládají ručně a odkazy se řadí do tematických oblastí.

Zápis do katalogůToto zařazení je buď zdarma, anebo si lze pozici zobrazování za určitý poplatek koupit.

Katalogů V Česku jsou stovky, mezi nejznámější patří katalog Firmy.cz. Jedním z nejstarších a nejznámějších katalogů ve světě je Yahoo! (vykřičník je součástí názvu).

V minulosti měl z hlediska SEO význam katalog DMOZ (www.dmoz.org). Platilo, že Google stránku zaregistrovanou v tomto katalogu,  upřednostní ve vyhledávání. Dnes je vliv tohoto katalogu výrazně nižší.

Kontaktujte nás
 
 

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.