Web neboli webdesign

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

Pokud se zaměříme na web jako takový, pak někteří označují tvorbu webu jako webdesign, i když v konečném důsledku webdesign více směřuje k samotné grafické šabloně webu než k jeho systémovému řešení sdělení a informací zde prezentovaných. Nicméně webdesign je natolik zavedený a rozšířený pojem, že nemá smysl jej komukoliv rozmlouvat a raději se zde budeme věnovat tomu, co skutečně děláme a nabízíme ve vztahu k webům jako takovým.

Web jako pasivní / aktivní komunikační nástroj

Z pozice tvůrce webů si dovolujeme weby rozdělit na dvě skupiny: na ty, které jsou pasivním obchodním nástrojem, tedy bez jakékoliv podpory ze strany provozovatele, a dále na ty, které jsou aktivním nástrojem, tedy na weby, u nichž provozovatelé mají zájem využívat potenciálu internetu a jeho uživatelů k jejich oslovení, prodeji či motivaci nákupu.

Bohužel se však často setkáváme spíše s pasivními weby, jejichž provozovatelé nemají zájem o zvýraznění svých produktů a služeb internetovým uživatelů či klientům a považují své weby za přijatelné jen proto, že nemají na ně čas, anebo prostě mají špatnou zkušenost s předešlým dodavatelem těchto služeb. Avšak vše špatné se může proměnit v dobré, pokud takový provozovatel webu nechá svůj web přepracovat, doplnit či oživit natolik, že mu začne za několik málo týdnů až měsíců přinášet první pozitivní výsledky.

Ukázkovým příkladem jsou v současné době někteří naši zákazníci, kteří si web nechali přepracovat do nového designu, nechali si od nás zpracovat obsah obchodního sdělení a zároveň si žádali web optimalizovat pro vyhledávače Google.cz a Seznam.cz. Z návštěvnosti desítek uživatelů denně jsou najednou stovky i tisíce návštěv denně, mnoho poptávek a nových dotazů od klientů po telefonu. Prostě aktivní podpora obchodních aktivit firmy, které se v celkových a dlouhodobých nákladech po roce vyhodnocují jako nejefektivnější investice v oblasti podpory prodeje, jelikož konverzní poměr investice na jednoho osloveného klienta se pohybuje v jednotkách haléřů.

Je tedy na každém jednotlivci, zda ze svého webu nechá udělat pouze sklad na obrázky a texty, nebo svůj web promění na aktivní marketingový nástroj, který bude posléze pouze doplňovat a obměňovat v rámci obsahu a vysokými výsledky.

Pokud si prohlédnete naše reference, zjistíte, kolik webů bylo minulosti převzato do naší správy a v jakém stavu, a jak vypadají tyto weby dnes. Pokud vás přesvědčí naše reference, že víme o čem mluvíme, rádi nabídneme tyto služby i vaší společnosti s garantovanými výsledky podloženými smlouvou.

Kontaktujte nás
 
 

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.