Úpravy webu jsou založené na několika operacích, které v součiniteli všech uvedených činností uvedou web do stavu, který odpovídá nejen technickým nárokům na SEO, ale i obsahovým a marketingovým podmínkám. Samotný rozsah úprav ale záleží na přání klienta a sjednaného postupu úprav webu.
Web tak projde dle sjednaných podmínek částečnou revitalizací obsahu, sdělení a grafických doplňků, které mohou významným způsobem přimět následného uživatele internetu k vytvoření poptávky či nákupu hledaného produktu.
Navazujeme tak s klienty nejen na úpravy faktické, ale i na obchodní argumentace, které mají ve výsledném efektu klientovi pomoci získat pozornost uživatele internetu a přimět jej k reakci.
Samotný plán optimalizace webových stránek (SEO) vychází z informací, které byly získány na základě analýzy daného webu. Jeho součástí jsou úpravy, které jsou předpokladem úspěšné optimalizace: odstranění chyb ve zdrojovém kódu, rozmístění vybraných klíčových slov, nastavení zpětných odkazů ze silných portálů a partnerských webů atd.
Plán obsahuje návrh časového rozvrhu a vyhodnocení finančních nákladů na optimalizaci a úpravu webu.
Klient si prostuduje předložený plán a vyjádří se ke způsobu řešení optimalizace svého webu a k navrženým změnám obsahu a obchodních sdělení.
Poté, co klient odsouhlasí navržený plán, zahájíme optimalizaci webových stránek a zajistíme, aby nejen po stránce SEO pro vyhledávače, ale i po stránce obchodního zájmu klienta se stal web jednou z podpůrných činností na cestě získání nových zakázek či klientů.
Plán jednotlivých činností v rámci úpravy webu:
-
Odstranění chyb ve zdrojovém kódu.
-
Úprava textového obsahu.
-
Doplnění vhodné argumentace podpory prodeje.
-
Obohacení webu novými grafickými prvky.
-
Úprava a nastavení klíčových slov.
-
Kontrola duplicitních popisných informací.
-
Odstranění pravopisných a gramatických chyb v obsahu webu.
-
Vytvoření souboru sitemap.xml, robots.txt, RSS kanálů.
-
Zápis do katalogů odkazů.
-
Nastavení sledování webu nástoji na SEO pro umístění ve vyhledávačích.
-
Sledování konkurence v dané oblasti podnikání našeho zákazníka.