Webové prezentace bez redakčního systému

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

Statické weby nejsou svou podstatou výkonnosti či kvality žádným handicapem ve vztahu k uživateli internetu či jeho užívání provozovatelem. Samotný web je plnohodnotným webovým produktem, který se liší od redakčního systému pouze tím, že obsah webu nelze měnit bez spolupráce s programátorem. Avšak někdy méně znamená více. Statický web je z hlediska svého užití a zpracování rozhodně levnějším řešením webové prezentace kde klient není nucen platit licenci redakčního systému, není třeba vytvářet template stránek a především není třeba tento web provozovat na dražších webhostingových službách.

K čemu jsou vhodné statické weby?

Vše se odvíjí od představy, jakou má klient o používání webu. Jestliže budoucí uživatel cítí, že na webu nebude třeba často provádět obsahové změny, přidávat další stránky s obsahem, nebude používat složitějších sestavení stránek ve vztahu k formulářům a fotogaleriím, je statický web tím nejlepším produktem, který si klient může pořídit za velice příznivou cenu v řádech tisíce korun.  Následná údržba webu se realizuje na základě smluvního paušálu v cenách stovek korun za hodinu práce programátora.

Pokud porovnáme samotné používání webu na redakčním systému se statickým webem, zjistíme, že mnohdy se z finančního hlediska vyplatí raději jednou či dvakrát ročně zaplatit pár set korun za úpravy webu, než si pořídit dražší redakční systém.

V každém případě bude statický web pro uživatele, vyhledávače rovnocenným produktem jako web založený na redakčním systému.

Vzhledem k tomu, že veškeré statické weby realizujeme na platformě MVC 4, je zde vysoký technologický komfort, kompatibilita s prohlížeči a především rychlost načítání stránek do 0,5 vteřiny, což je důležité hledisko i pro indexaci obsahu roboty při procházení webu z hlediska SEO.

Máte-li zájem modernizovat svůj web o grafiku, obsah, a přitom nechcete zbytečně investovat vysoké finanční částky, realizujete s námi tvorbu svého webu a oslovte nás k poptávce, která je pro vás nezávaznou.

Kontaktujte nás
 
 

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.