Sociální sítě

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

Sociální sítě - facebook, twitter, google+Sociální sítě jsou dnes standardní součástí marketingové komunikace. Jsou založeny na tom, že většinu jejich obsahu vytvářejí samotní uživatelé. Dále je pro tyto sítě charakteristické, že jejich základem jsou vztahy mezi uživateli, jejich vzájemné komentáře, odkazy a hodnocení. Na Facebooku se těmto vztahům říká "přátelství", na Twitteru "následování".

Přes sociální sítě lze získat kvalitní odkazy na své projekty.

Facebook

Mezi největší sociální sítě na Internetu patří Facebook. Jsou na něm firmy, instituce, neziskové organizace. Facebook nabízí různé možnosti komunikace a prezentace. Základními prostředky jsou profily, skupiny, stránky a aplikace.

Skupiny mají význam pro podporu budování komunity a komunikace mezi klienty, případně partnery navzájem. Velmi důležitým prvkem úspěšné marketingové komunikace na Facebooku jsou stránky. Na nich se mohou firmy a organizace prezentovat, sdělovat své informace, nabízet službu nebo produkt.

Twitter

Twitter slouží k takzvanému mikroblogování. Lze zde publikovat texty do délky 140 znaků. Tato síť je velmi užitečným nástrojem pro publikaci informací. Jejím prostřednictvím můžeme oslovovat specifické skupiny osob a udržovat s nimi kontakty.

Twitter nerozlišuje mezi fyzickým a institucionálním uživatelem, zná jen profily a nezáleží na tom, zda tento profil zaregistrujete pro sebe nebo zda jeho prostřednictvím budete komunikovat jménem své firmy.

Google+

Google+ (Google Plus) je sociální síť společnosti Google. Svůj oficiální provoz zahájila v roce 2011. Nyní má asi okolo 90 milionů uživatelů. Google+ se skládá ze „zdi“ – streamů, profilu a fotogalerie. Kontakty se organizují do takzvaných kruhů. Jsou to vlastně tematické skupiny. Jeden kontakt může být v libovolném množství kruhů. Součástí Google+ jsou funkce, které Faceboku chybí: například skupinový chat, skupinové videokonference nebo záložka Témata, která shromažďuje informace o vybraných tématech z různých zdrojů od sociálních sítí až po články v médiích.

Tato sociální síť nabízí také možnost vytvářet firemní profily pro usnadnění komunikace mezi firmami a organizacemi a jejich zákazníky.

Tlačítko Google Plus je obdoba facebookového „To se mi líbí“. Umožňuje označovat webový obsah, který se uživateli líbí a toto doporučení sdílet mezi dalšími uživateli.

LInkedIn, MySpace a další

Existují další sociální sítě, které lze využít pro marketingovou komunikaci. Linkedln je síť zaměřená na sdílení kontaktů mezi profesionály z různých oborů. Pro firmy je tato síť zdrojem informací o zajímavých lidech a kvalitním profesionálním fórem. MySpace je sociální síť, která umožňuje vytvoření jednostránkové, ale velmi komplexní prezentace. V Česku se používá zejména pro prezentaci kulturních uskupení, divadelních souborů, hudebních skupin apod.

Kontaktujte nás
 
 

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.