Validita zdrojového kódu, sémantika

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

Validita, sémantikaValidní kód zaručuje správnou čitelnost webu pro vyhledávače a indexující roboty.

Latinské slovo validus znamená "pevný, silný, zdravý, účinný".

Kód musí odpovídat obecně přijatým standardům společnosti W3C (World Wide Web Consortium). I v této oblasti je však třeba rozlišovat. Jsou chyby, které nemají na optimalizaci webu žádný vliv. Proto se musíme soustředit především na odhalení těch chyb, které zabraňují indexaci obsahu webových stránek.

Sémantický kód

Zjednodušeně bychom mohli říci, že sémantika je nauka o významu slov. Sémantika má velmi široké uplatnění také v logice, v informatice a programování.

V sémantickém kódu je oddělen obsah od vzhledu. Kaskádové styly (CSS) mají za úkol popisovat vzhled prvků stránky, zatímco značkovací jazyky (HTML, XHTML, XML) mají obsahu dodávat význam.

Obsah by měl být strukturován pomocí nadpisů a text rozdělen pomocí odstavců. Pro důležité zvýraznění se využívá tagu strong.

Ukázka validně a nevalidně vyhodnoceného webu:

Validní webNevalidní web

Kontaktujte nás
 
 

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.