VEKRA OKNA

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

Na vyšší úroveňDalší článek >> Tisknout
VEKRA OKNA

Window Holding a.s. - VEKRA OKNA

Značka VEKRA existuje na českém trhu otvorových výplní již 20 let. Dnes je VEKRA vlajkovou značkou společnosti Window Holding a.s., která vznikla v roce 2009 právní fúzí tří nejvýznamnějších výrobců otvorových výplní v ČR, a to VEKRA, OTHERM a TWW.

VEKRA je největším výrobcem oken a dveří na českém trhu s podílem 15%.

Web byl připraven pro společnost Window Holding a.s. pro potřeby zvýšení návštěvnosti webu skrze internetové vyhledávače. Web je postaven na moderní platformě CMS systému ASP.NET 3.5, kde je dosaženo maximální technologické podpory pro SEO a uživatele pro správu obsahu.

SEO optimalizace webové prezentace probíhá od roku 2011 do současnosti pro vyhledávače GOOGLE.CZ a SEZNAM.CZ.

Reference od marketingu Window Holding, a.s.:

Se spoluprací s firmou SEO&PPC Solutions jsme spokojeni. Splnila naše očekávání jak při tvorbě nové webové prezentace, jejíž moderní design osloví a jejíž správa je nyní velmi jednoduchá, tak i při optimalizaci SEO, díky níž dosahujeme zvýšené návštěvnosti.

Milena Tomčíková
produktová a marketingová manažerka

 
 
SEO ⇒ Google.cz SEO ⇒ Seznam.cz
Okna 1. strana Okna 1. strana
Plastová okna 1. strana Plastová okna 1. strana
Eurookna 1. strana Eurookna 1. strana
Dřevěná okna 1. strana Dřevěná okna 1. strana

V polovině roku 2012  proběhl redesign webu:

 

VEKRA OKNA

Původní webdesign

VEKRA OKNA nový webdesign

Nový webdesign

 

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.