PROFI-STĚHOVÁNÍ Jiří Loukota

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

<< Předchozí článekNa vyšší úroveňDalší článek >> Tisknout
PROFI STĚHOVÁNÍ

PROFI-STĚHOVÁNÍ Jiří Loukota - Microsites

Stěhování bez starostí - PROFI-STĚHOVÁNÍ Jiří Loukota je česká firma, která vznikla v roce 1999. Od té doby jsme odstěhovali stovky domácností a firem a získali spoustu spokojených zákazníků a partnerů.

Pro společnost PROFI-STĚHOVÁNÍ Jiří Loukota, která se zabývá stěhováním domů, bytů a kanceláří, jsme realizovali statické HTML. Statické Html označují jednoduchou webovou stránku s prezentací produktu, firmy nebo služeb. U tohoto typu webu oproti webům s CMS systémem zde chybí administrační rozhraní.

Statické Html označují jednoduchou webovou stránku s prezentací produktu, firmy nebo služeb. U tohoto typu webu oproti webům s CMS systémem zde chybí administrační rozhraní. Veškeré změny a úpravy na webu jsou prováděny přímo v HTML kódu prostřednictvím programátora. Cenově je tato varianta statické Html oproti CMS systému výrazně levnější variantou.

SEO optimalizace webové prezentace probíhalava v roce 2012 pro vyhledávače GOOGLE.CZ a SEZNAM.CZ.

 
 
SEO ⇒ Google.cz SEO ⇒ Seznam.cz
Stěhování Praha Optimalizace již neprobíhá Stěhování Praha Optimalizace již neprobíhá

Pro společnost PROFI-STĚHOVÁNÍ byla vytvořena řada Micrositů neboli mikro stránek, které mají informativní charakter pro danou oblast služeb:

  • www.levne-vyklizeni-praha.cz
  • www.stehovani-levne-praha.cz
  • www.stehovani-praha-profi.cz
  • www.stehovani-praha-levne.cz


Microsite stránka je velmi vhodným prostředkem, jak propagovat své produkty služby na konkrétní nabídku, rychlé a přehledné sdělení, které příchozímu uživateli během několika vteřin dokáže sdělit, co je předmětem nabídky, jak lze informaci rychle a přehledně přečíst bez dlouhého zkoumání obsahu a dovede klienta do cílové poptávky, kontaktu nebo klikem na hlavní web vydavatele microsite.

Ukázka grafiky micrositů:

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.