"J.A.P." - SCHODY&SYN - redesign

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

<< Předchozí článekNa vyšší úroveňDalší článek >> Tisknout
J.A.P. - SCHODY&SYN

"J.A.P." - SCHODY&SYN

Vzorkovna SCHODY & SYN je Pražským prodejním a obchodním místem výrobní společnosti J.A.P. spol. s r.o. která vyrábí a dodává stahovací schody, interiérová a exteriérová točitá schodiště, segmentová a bočnicová schodiště a další. Web byl v roce 2012 rekonstruován do podoby nové struktury a designu s bohatou ukázkou fotografických materiálů produktů společnosti. Web je realizován na nejmodernější technologii MVC 4, HTML 5.

SEO optimalizace webové prezentace probíhá od roku 2009 do současnosti pro vyhledávače GOOGLE.CZ a SEZNAM.CZ.

V roce 2012 proběhl redesign webu, nyní probíhá nová indexace webu ve vyhledávačích a proto není na standardních pozicích 1. strany.

Reference od marketingu J.A.P.:

S firmou SEO&PPC Solutions, s.r.o. jsme naprosto spokojeni, spolupracujeme s nimi již 3 roky a na internetu je nás vidět. Doposud pro nás zrealizovali 5 webů a 16 microsite stránek s plnou podporou SEO.

Pavla Vozárová, marketingová ředitelka J.A.P. spol. s r.o.

 
SEO ⇒ Google.cz SEO ⇒ Seznam.cz
Schody Optimalizace právě probíhá Schody 1. strana
Schodiště 1. strana Schodiště 1. strana
Zábradlí 2. strana Zábradlí Optimalizace právě probíhá

Koncem roku 2012  proběhl redesign webu:

 

"J.A.P." - SCHODY&SYN

Původní webdesign

J.A.P. - SCHODY&SYN

Nový webdesign

 

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.