J.A.P. Microsites II

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

<< Předchozí článekNa vyšší úroveňDalší článek >> Tisknout
sklenene-steny-grafosklo

J.A.P. Microsites II

Společnost " J.A.P." spol. s r. o. vznikla v prosinci roku 1991 v Kokorách u Přerova. Záměrem společnosti je dodávat na trh stavební prvky vysoké kvality s nápaditým designem za přijatelnou cenu.

Microsite stránka je velmi vhodným prostředkem, jak propagovat své produkty služby na konkrétní nabídku.

Dále je rychlým a přehledným sdělením, které příchozímu uživateli během několika vteřin dokáže sdělit, co je předmětem nabídky, jak lze informaci rychle a přehledně přečíst bez dlouhého zkoumání obsahu.

Cílem je dovést klienta do cílové poptávky, kontaktu nebo klikem na hlavní web vydavatele microsite.

Reference od marketingu J.A.P.:

S firmou SEO&PPC Solutions, s.r.o. jsme naprosto spokojeni, spolupracujeme s nimi již 3 roky a na internetu je nás vidět. Doposud pro nás zrealizovali 5 webů a 16 microsite stránek s plnou podporou SEO.

Pavla Vozárová,
marketingová ředitelka J.A.P. spol. s r.o.

 

Pro společnost J.A.P. spol. s r.o.  byla vytvořena řada Micrositů neboli mikro stránek, které mají informativní charakter pro danou oblast produktů:

   

Grafické ukázky jednotlivých micrositů:

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.