POSPA Servis s.r.o.

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

<< Předchozí článekNa vyšší úroveňDalší článek >> Tisknout
POSPA Servis s.r.o.

POSPA Servis s.r.o. - sklenářské práce

Společnost POSPA Servis je výhradně zaměřena na servisní činnost v oblasti okenních výplní a dveří všech typů. Opravuje okna i dveře ze všech použitých materiálů jako je PVC, hliník nebo dřevo. Montuje i všechna okna a dveřní systémy a celou nabídku v oblasti stínící techniky, sítí proti hmyzu a rolet všech druhů. Garážové vybavení a automatické brány.

Pro klienta jsme realizovali Statické Html stránky.

Statické Html označují jednoduchou webovou stránku s prezentací produktu, firmy nebo služeb. U tohoto typu webu oproti webům s CMS systémem zde chybí administrační rozhraní. Veškeré změny a úpravy na webu jsou prováděny přímo v HTML kódu prostřednictvím programátora. Cenově je tato varianta statické Html oproti CMS systému výrazně levnější variantou.

SEO optimalizace webové prezentace probíhá od poloviny roku 2012 do současnosti pro vyhledávače GOOGLE.CZ a SEZNAM.CZ. Nyní probíhá indexace webu ve vyhledávačích.

 
 
SEO ⇒ Google.cz SEO ⇒ Seznam.cz
Opravy oken 1.strana Opravy oken Optimalizace právě probíhá
Zasklení oken Optimalizace právě probíhá Zasklení oken Optimalizace právě probíhá
Seřízení oken Optimalizace právě probíhá Seřízení oken Optimalizace právě probíhá
Sklenářské práce Optimalizace právě probíhá Sklenářské práce Optimalizace právě probíhá

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.