Klinika GHC Praha

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

<< Předchozí článekNa vyšší úroveňDalší článek >> Tisknout
Klinika GHC Praha

Klinika GHC Praha - plastické operace, stomatologie

Klinika GHC Praha je první soukromou klinikou v ČR úspěšně prosperující a poskytující služby již od roku 1996. Komplexní péče kliniky nabízí mnoho lékařských oblastí jako jsou - interna, gynekologie, pediatrie, stomatologie, plastická chirurgie, všeobecná chirurgie, estetická medicína, dermatologie, fyzio / wellness a samozřejmě špičková pooperační péče včetně JIP (Jednotky intenzivní péče).

Pro klienta - prestižní kliniku GHC, která poskytuje svým klientům širokou diagnostickou a léčebně preventivní péči včetně estetické medicíny jako je plastická chirurgie, jsme realizovali optimalizaci webové prezentace s cílem zviditelnit web ve vyhledávačích.

SEO optimalizace webové prezentace probíhala v letech 2011 a 2012.

 
Optimalizace právě probíhá
SEO ⇒ Google.cz SEO ⇒ Seznam.cz
Plastická operace Optimalizace právě probíhá Plastická operace Optimalizace právě probíhá
Stomatologie Optimalizace právě probíhá Stomatologie  
Liposukce Optimalizace právě probíhá Liposukce Optimalizace právě probíhá

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.