Reference 2011

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

Sklo J.A.P.
Sklo J.A.P.

"J.A.P." spol. s r.o.

Web byl připraven pro společnost "J.A.P." spol. s r.o. pro potřeby prezentace nového produktu, kterým je grafosklo. Web klienta je optimalizován s ohledem na podporu prodeje produktů skrze internetové vyhledávače.

SEO optimalizace webové prezentace probíhá od roku 2011 do současnosti pro vyhledávače GOOGLE.CZ a SEZNAM.CZ

 
Stavení pouzdra J.A.P.
Stavení pouzdra J.A.P.

"J.A.P." spol. s r.o. - stavební pouzdra

Web klienta je optimalizován s ohledem na podporu prodeje produktů skrze internetové vyhledávače. V roce 2012 proběhl redesign webu a zároveň byl web postaven na moderní platformě CMS systému ASP.NET 3.5, kde je dosaženo maximální technologické podpory pro SEO a uživatele pro správu obsahu.

SEO optimalizace webové prezentace probíhá od roku 2011 do současnosti pro vyhledávače GOOGLE.CZ a SEZNAM.CZ.

 
Klinika GHC Praha
Klinika GHC Praha

Klinika GHC Praha

Pro klienta - prestižní kliniku GHC, která poskytuje svým klientům širokou diagnostickou a léčebně preventivní péči včetně estetické medicíny jako je plastická chirurgie, jsme realizovali optimalizaci webové prezentace s cílem zviditelnit web ve vyhledávačích.

SEO optimalizace webové prezentace probíhala v letech 2011 a 2012.

 
CAG s.r.o.
CAG s.r.o

CAG s.r.o.

Pro klienta, který vyrábí a prodává interiérové dveře, obložkové zárubně a dřevěné rámečky, jsme realizovali optimalizaci webové prezentace s cílem zviditelnit web ve vyhledávačích.

SEO optimalizace webové prezentace probíhala v letech 2011 a 2012 pro vyhledávače GOOGLE.CZ a SEZNAM.CZ.

 
Energetický průkaz
Energetický průkaz

Comfort Space, a.s.

Web byl připraven pro společnost Comfort Space, a.s. pro potřeby prezentace svých služeb v oblasti egergetiky staveb. Web klienta je optimalizován s ohledem na podporu prodeje produktů skrze internetové vyhledávače.

SEO optimalizace webové prezentace probíhá od roku 2011 do současnosti pro vyhledávače GOOGLE.CZ a SEZNAM.CZ

 
Audit nemovitostí
Audit nemovitostí

Comfort Space, a.s.

Web byl připraven pro společnost Comfort Space, a.s. pro potřeby prezentace služeb týkajících se komplexního posuzování nemovitostí a auditu nemovitostí. Web klienta je optimalizován s ohledem na podporu prodeje produktů skrze internetové vyhledávače.

SEO optimalizace webové prezentace probíhá od roku 2011 do současnosti pro vyhledávače GOOGLE.CZ a SEZNAM.CZ.

 
Průkaz ENB
Průkaz ENB

Comfort Space, a.s.

Web byl připraven pro společnost Comfort Space, a.s. pro potřeby prezentace svým služeb v oblasti egergetiky staveb. Web klienta je optimalizován s ohledem na podporu prodeje produktů skrze internetové vyhledávače.

SEO optimalizace webové prezentace probíhá od roku 2011 do současnosti pro vyhledávače GOOGLE.CZ a SEZNAM.CZ.

 
Project Atelier
Project Atelier

Comfort Space, a.s.

Web je vytvořen pro společnost, která zajišťuje komplexní servis v oblasti stavebních, energetických a projekčních prací včetně poradenství a auditů.

SEO optimalizace webové prezentace probíhá od roku 2011 do současnosti pro vyhledávače GOOGLE.CZ a SEZNAM.CZ

 
Schody Praha Anděl
Schody Praha Anděl

"J.A.P." - Schody Praha Aděl - vzorková prodejna

Web klienta je optimalizován s ohledem na podporu prodeje produktů skrze internetové vyhledávače. V roce 2012 proběhl redesign webu a zároveň byl web postaven na moderní platformě CMS systému ASP.NET 3.5, kde je dosaženo maximální technologické podpory pro SEO a uživatele pro správu obsahu.

SEO optimalizace webové prezentace probíhá od roku 2011 do současnosti pro vyhledávače GOOGLE.CZ a SEZNAM.CZ

 
M & M Stavitel
M & M Stavitel

M & M Stavitel

Web byl připraven pro společnost M & M STAVITEL působící v oblasti novostaveb a revitalizací rodiných domů. Stavební realizační firma poskytuje svým klientům z řad firem a investorů profesionální servis a služby. Web je postaven na moderní platformě CMS systému ASP.NET 3,5, kde je dosaženo maximální technologické podpory pro SEO a uživatele pro správu obsahu.

SEO optimalizace probíhá pouze na úrovni základního nastavení tj. bez garance.

 

 
Č. O. S. spol. s r.o.
Č. O. S. spol. s r.o.

Č. O. S. spol. s r.o.

Web byl připraven pro společnost Č. O. S. spol. s r.o. působící v oblasti dodávky průmyslových strojů pro chlazení deskových výměníků. Web je postaven na moderní platformě CMS systému ASP.NET 3, kde je dosaženo maximální technologické podpory pro SEO a uživatele pro správu obsahu.

SEO optimalizace na tento web není realizována.

 
POSPA Servis s.r.o.
POSPA Servis s.r.o.

POSPA Servis s.r.o.

Pro společnsot POSPA Servis s.r.o., která je výhradně zaměřena na servisní činnost v oblasti okenních výplní a dveří všech typů, jsme realizovali statické HTML. Statické Html označují jednoduchou webovou stránku s prezentací produktu, firmy nebo služeb. U tohoto typu webu oproti webům s CMS systémem zde chybí administrační rozhraní.

SEO optimalizace webové prezentace probíhá od poloviny roku 2012 do současnosti pro vyhledávače GOOGLE.CZ a SEZNAM.CZ. Nyní probíhá indexace webu ve vyhledávačích.

 
KOCH STĚHOVÁNÍ
KOCH STĚHOVÁNÍ

KOCH STĚHOVÁNÍ

Pro klienta, který nabízí stěhování, převozy, a dopravu, jsme realizovali optimalizaci webové prezentace s cílem zviditelnění webu na internetu a podpoření prodeje služeb.

SEO optimalizace webové prezentace probíhala v letech 2011 a 2012 pro vyhledávače GOOGLE.CZ a SEZNAM.CZ

 
LIBERTY-TOP-TECH s.r.o.
LIBERTY-TOP-TECH s.r.o.

LIBERTY-TOP-TECH s.r.o.

Pro klienta, který nabízí účinné koncentroavné přípravky Simple Green určené k čištění a odmašťování v průmyslu i terciální sféře, jsme realizovali optimalizaci webové prezentace s cílem zviditelnit web ve vyhledávačích.

SEO optimalizace webové prezentace probíhala od roku 2011 do počátku roku 2012 pro vyhledávače GOOGLE.CZ a SEZNAM.CZ

 

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.