KOREJZOVÁ & SPOL., v.o.s.

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

<< Předchozí článekNa vyšší úroveňDalší článek >> Tisknout
KOREJZOVÁ & SPOL., v.o.s.

KOREJZOVÁ & SPOL., v.o.s. - advokátní kancelář

KOREJZOVÁ & SPOL., v.o.s., je advokátní a patentová kancelář, která zahrnuje tým odborníků s dlouholetou praxí v oboru ochrany práv duševního a průmyslového vlastnictví.

Kancelář sdružuje advokáty, patentové zástupce, právníky a odborné pracovníky v oblasti chemie, biochemie, molekulární biologie, genetiky a farmakologie.

Web byl vytvořen pro prestižní advokátní kancelář s cílem vytvořit novou moderní a flexibilní webovou prezentaci. Web je postaven na moderní platformě CMS systému ASP.NET 2, kde je dosaženo maximální technologické podpory pro SEO a uživatele pro správu obsahu.

Optimalizace pro SEZNAM a GOOGLE probíhala v letech 2010 - 2011.

 
SEO ⇒ Google SEO ⇒ Seznam
Advokátní kancelář Optimalizace již neprobíhá Advokátní kancelář Optimalizace již neprobíhá
Patentová kancelář Optimalizace již neprobíhá Patentová kancelář Optimalizace již neprobíhá
Ochranné známky Optimalizace již neprobíhá Ochranné známky Optimalizace již neprobíhá
Patentový zástupce Optimalizace již neprobíhá Patentový zástupce Optimalizace již neprobíhá
Patenty na vynálezy Optimalizace již neprobíhá Patenty na vynálezy Optimalizace již neprobíhá

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.