VORLÍČEK-PLAST s.r.o

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

Na vyšší úroveňDalší článek >> Tisknout
VORLÍČEK-PLAST s.r.o

VORLÍČEK-PLAST s.r.o. - plastová okna, dveře

Společnost VORLÍČEK-PLAST, s. r. o., se zaměřuje na prodej, výrobu, montáž a servis oken a dveří, a to nejen v pro zákazníky v rodinných domech, ale také pro bytová družstva s větším počtem bytových jednotek. Společnost nabízí kompletní dodávku, počínaje demontáží starých oken, jejich likvidací, vlastní výrobou, montáží oken a zednického začištění.

Web byl vytvořen pro společnost zabývající se výrobou a prodejem plastových oken a dveří, s cílem podpořit prodej těchto produktů skrze internetové vyhledávače. 

Webové řešení je postaveno na moderní platformě CMS systému .NET 4, MS SQL 2008. Dále díky kvalitě software, webhostingu na páteřní síti je toto pro uživatele internetu a SEO nelepším řešení, které dlouhodobě dosahuje svých výsledků.

Optimalizace probíhá již od roku 2009 do současnosti pro vyhledávače GOOGLE.CZ a SEZNAM.CZ

Reference slovy ředitele společnosti VORLÍČEK-PLAST s.r.o.:

"Naše dlouhodobá spolupráce s firmou SEO&PPC Solutions, s.r.o. přinesla jasné výsledky. Nikdy jsme se s jinou firmou na SEO optimalizaci webových stránek nedostali a udrželi na tak zajímavých místech jako s firmou SEO&PPC Solutions, s.r.o.  Toto je jasně vypovídající výsledek jejich práce, je vidět, že vědí co dělají a opravdu se vyplatí spolupracovat s odborníky mezi které firma SEO&PPC Solutions, s.r.o. stoprocentně patří."

Roman Vorlíček,
Marketingový ředitel společnosti Vorlíček Plast, s.r.o.

 
SEO ⇒ Google.cz SEO ⇒ Seznam.cz
Plastová okna 1. strana Plastová okna 1. strana
Okna 1. strana Okna 1. strana

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.