Pivní chlazení - Petr Jeníček

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

<< Předchozí článekNa vyšší úroveňDalší článek >> Tisknout
Pivní chlazení - Petr Jeníček

Pivní chlazení - Petr Jeníček - výčepní zařízení

Firma Petr Jeníček provozuje internetový obchod, který nabízí výčepní zařízení, chlazení piva a jiné tematicky příbuzné zboží. Optimalizace webu je tvořena pro sezónní užití těchto služeb.

Web klienta je optimalizován s ohledem na podporu prodeje produktů skrze internetové vyhledávače.

Optimalizace webové prezentace probíhá od roku 2009 do současnosti pro vyhledávač SEZNAM a GOOGLE.

Reference slovy majitele firmy:

„Uvědomujeme si, že problematika SEO je naprosto klíčový faktor pro podnikání na internetu, a proto jsme se rozhodli svěřit tuto oblast profesionálům. Bez kvalitní SEO optimalizace by se náš internetový obchod krčil někde v pomyslném “internetovém koutě”. Ale díky službám společnosti SEO&PPC Solutions, s.r.o. jsme ve vyhledávačích na předních pozicích, což je nezbytné pro úspešné obchodování v takové síti, jakou je internet.

Petr Jeníček,
majitel e-shopu www.pivnichlazeni.cz
 

 

 
SEO ⇒ Google SEO ⇒ Seznam
Výčepní zařízení 1. strana Výčepní zařízení 1. strana
Chlazení na pivo 1. strana Chlazení na pivo 1. strana
Chlazení piva 1. strana Chlazení piva 1. strana

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.