Erpetech e-shop s.r.o.

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

<< Předchozí článekNa vyšší úroveňDalší článek >> Tisknout
Erpetech e-shop s.r.o.

Erpetech e-shop s.r.o. - čistící stroje Kärcher

Společnost Erpetech e-shop, s. r. o., byla založena v roce 2006 a jako první společnost přišla na trh s výrobky Kärcher v České republice. Nyní je provozovatelem e-shopu, jehož prostřednictvím svým zákazníkům poskytuje kvalitní služby. Personál společnosti, který má více než patnáctileté zkušenosti z prodeje výrobků Kärcher, je schopen poradit a na počkání řešit i velmi složité technické dotazy a připomínky.

Společnost Erpetech e-shop, s. r. o., byla založena v roce 2006 a jako první společnost přišla na trh s výrobky Kärcher v České republice. Nyní je provozovatelem e-shopu, jehož prostřednictvím svým zákazníkům poskytuje kvalitní služby.

Pro společnost zabývající se prodejem čistících strojů značky Kärcher byl dle jeho požadavků vytvořen e-shop s cílem podpořit prodej produktů skrze internetové vyhledávače.

Optimalizace pro SEZNAM a GOOGLE probíhala v r. 2009 a na počátku r. 2010

 
 
SEO ⇒ Google SEO ⇒ Seznam
Karcher Optimalizace již neprobíhá Karcher Optimalizace již neprobíhá

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.