Redakční systém pro správu obsahu

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

Redakční systém je postaven tak, aby byl uživatelům, tedy administrátorům webů, co nejvíce srozumitelný a pohyb v něm byl intuitivní. Administraci, tj. tvorbu a editaci položek celého webu, je schopen provést každý uživatel se základní znalostí internetové práce s textovými editory, tvorbou textových bloků, práce s obrázky a URL odkazy.

Velmi důležitou vlastností systému je jeho škálovatelnost. Podle potřeb zákazníka lze sestavit na míru jak jednouchý systém na správu stránek, tak naopak složitější systém s více funkcemi, než je základní řešení. Největší výhodou je tedy možnost kombinování všech existujících modulů. Systém je navržen tak, aby byl schopen flexibilně plnit i neočekávané požadavky klientů.

Způsob ovládání redakčního systému

V rámci našeho redakčního systému můžete editovat jednoduše strukturu menu a podmenu položek, publikovat zde na každé položce text, obrázky, tabulky, odkazy, nadpisy, barevnosti veškerého pozadí, textu, zalomení do grafické podoby.

Dále je zde možné na každý článek připojit jakoukoliv přílohu ke stažení, umístit fotogalerii s malými a velkými náhledy obrázků, nastavit klíčová slova, zkrácený popis a SEO obsah v rámci H1, titulku stránky a čistého URL.

Celý systém je možné ovládat přes internetový prohlížeč a editovat vše, co si v dané chvíli každý uživatel objedná v konfiguraci modulů.

To znamená, že na jeho základě lze vytvořit jak jednoduchou prezentaci s několika podstránkami, s dynamickým menu a optimalizací (SEO), tak projekty, kdy klient potřebuje, aby byl systém nastaven pro několik skupin uživatelů B2B a B2C s dalšími funkcemi fulltextu, registračních zón pro partnery, diskuzemi a chaty.

Platforma redakčního systému

Náš redakční systém je založen na platformě Microsoft serveru 2008 R2 NET Framework ASP.NET 4 společně s MS SQL 2008 R2 databází pro rychlé a bezpečné ovládání webu včetně správy jeho obsahu. Tento systém představuje kompaktní řešení.

Uživatelská část je oddělena od administrace v online přístupu prostřednictvím ovládání přes internetový prohlížeč. Rozsah uživatelských práv lze nastavit jak pro běžné uživatele, tak pro administrátory systému.

Uživatelům e-shopů je tento systém připraven nabídnout i velice propracovaný systém pro kompletní správu webu od 10 po 10 000 položek společně s možností napojení systému na skladové hospodářství prostřednictvím XML.

V případě zájmu o výrobu nového webu jsme schopni ji realizovat za velice příznivých cenových a termínových podmínek.

Moduly redakčního systému, které Vám můžeme nabídnout:

  • Jednoduchost a intuitivnost práce se systémem.
  • Multijazyčnost ovládání (čeština, slovenština, angličtina, němčina, ruština a další).
  • Mapa stránek.
  • Kontaktní formulář.
  • Integrované vyhledávání na stránkách.
  • Organizace portálu v přehledné stromové struktuře.
  • Možnost správy pro více uživatelů, přístup na základě přístupových práv.
  • Editor textů podobný MS Word.
  • Podpora newsletterů.
  • Podpora novinek/aktualit.
  • Podpora anket.
  • Vnitřní messaging.
  • Správa galerií obrázků a souborů na stáhnutí.
  • Podpora fóra/diskuze.
  • Nejdiskutovanější články.
  • Nejčtenější články.
  • Podpora časového omezení zobrazování informací.
  • Podpora nastavování klíčových slov pro SEO.
  • Integrovaný elektronický obchod, možnost více obchodů.
  • Správa bannerů.
  • Archivace změn částí stránek.
  • Hromadné odesílaní emailů na základě šablon.
  • Ochrana obrázků na stránkách vodotiskem.
  • Správa formulářů, aj.
Kontaktujte nás
 
 

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.