PPC kampaně, výkonostní marketing

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

PPC KampaněPPC kampaně patří do oblasti tzv. Search Engine Marketing („marketing ve vyhledávačích“). PPC znamená pay-per-click ("zaplať za klik").

Můžete si vybrat, kde se budou vaše reklamy zobrazovat, nastavit rozpočet, který vám vyhovuje, a snadno měřit účinek svých reklam.

PPC kampaně lze dělit do tří skupin:

  • Kampaně pro budování značky
  • Kampaně pro zvyšování návštěvnosti webových stránek
  • Výkonové kampaně na podporu prodeje


Mezi nejsilnější a nejpropracovanější systémy patří Google Adwords. Za ním následují SKLIK a ETARGET, které nabízejí svým inzerentům podobné rozmezí služeb, ale každý z nich dokáže oslovit různé uživatele internetu.

Efektivní a účinné PPC kampaně

Zajišťujeme řízené PPC kampaně zaměřené na posílení návštěvnosti webu ve chvíli, kdy je potřeba na trhu propagovat nějaký produkt či novou službu.
Připravíme vám celkový koncept reklamních znění prezentačního inzerátu do kampaně, nastavíme rozsah vybraných klíčových slov, cílení a výkon kampaně ve vztahu k očekávaným výsledkům. Kampaň monitorujeme a ladíme obsahové a výkonností nastavení pro optimální poměr konverze.


Kontaktujte nás
 
 

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.