Domain Authority (Autorita domény)

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

Domain Authority (DA) určuje důležitost dané domény. Tato metrika v sobě zahrnuje počet zpětných odkazů, mozRank, mozTrust a další. Výsledné číslo se pohybuje na stupnici 1-100.

  • MozRank (mR) ukazuje důležitost webové stránky v rámci webu. Hodnotí především kvalitu odkazů a jejich zdroj.
MozRank má obdobný algoritmus jako Pagerank. Rozsah: 1-10.
  • MozTrust (mT) vypovídá o důvěryhodnosti stránky v rámci webu. Používá podobný algoritmus jako Google a Bing. Rozsah: 1-10.

K výše uvedeným údajům poskytuje okamžitý přístup lišta MozBar. Tato lišta je dostupná pro prohlížeče Firefox a Google Chrome.

Jak posílit Domain Authority?

Z výše uvedených údajů vyplývá, že hodnotu Domain Authority nelze ovlivnit přímo, protože kombinuje různé metriky, ale je třeba se při optimalizaci daného webu zaměřit na všechny faktory, které s ní souvisejí, především na získání kvalitních a důvěryhodných zpětných odkazů a na přítomnost na sociálních sítích.

 

 


Kontaktujte nás
 
 

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.