SEO: Konzultanti a podvodníci

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

SEO může podstatně zlepšit obchodní výsledky vašeho webu, ale také vám nemusí přinést vůbec nic, nebo váš web může dokonce dlouhodobě poškodit. Neseriózní dodavatelé bohužel převažují nad seriózními v poměru minimálně 10:1.

Marek Prokop na jedné konkrétní nabídce na optimalizaci webových stránek ukazuje, na co by si měl zájemce dát pozor. Pokud vám někdo napíše, že Google je největší a nejznámější vyhledávač, je to pravda, ale jeho podíl na českém hledání je nyní v průměru jen okolo 50 procent.  Spíše než na průměru záleží na konkrétní cílové skupině a ta v tomto případě preferovala v době odeslání nabídky Seznam před Googlem v poměru cca 7:3.

Stejně tak je zavádějící tvrzení, když vám někdo napíše, že optimalizací nic neriskujete, protože v případě neúspěchu nic optimalizátorovi nezaplatíte. I v případě, že je váš web ve všech významných vyhledávačích zcela neviditelný, můžete přijít o výnosy ušlé příležitosti, protože za dobu, po kterou vám někdo optimalizuje web špatně a neúspěšně, byste ho mohli optimalizovat dobře a úspěšně.

Celý článek od předního odborníka Marka Prokopa nazvaný „SEO: Konzultanti a podvodníci“ vyšel v časopise Computer  (únor 4/2012) v příloze nazvané Connect!, str. 50-52.

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.