Multimédia na webech - pomocník, kterého oceníte

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

Multimediální obsah webů je jedním z nejvyužívanějších prostředků komunikace směrem k uživatelům internetu, především v oblastech různých prezentací, návodů školení či pomocných helpů.

Multimédia čím dál tím více zprostředkovávají uživatelům internetu zábavu, informace spojené s obrazem, kde i na webových stránkách tak můžeme samotnému uživateli mnohem rychleji ukázat a sdělit, co je předmětem nabídky či informace, pro kterou si zde klient přišel.

Jak na webová multimédia?

Na jednu stranu vypadá vše zcela jednoznačně. Avšak umístit video či zvukový soubor k přehrání tak úplně jednoznačné není. Jedná se primárně o formáty a kompilace souborů, zda jsou zpracovány správně pro dané přehrávače a pluginy, které jsou dostupné pro nasazení na samotný web, nebo je lze zprostředkovaně nahrát na multimediální servery, jako např. YOUTUBE. Je tedy možnost využít jak multimediálních serverů, tak i pluginů, které si na weby může každý umístit sám.

Jestliže tedy chceme udělat i další krok směrem k uživatelům internetu a představit jim své produkty a služby nenucenou a třeba i zábavnou formou, využívejme k tomuto multimediální obsah a zpracování.

Kontaktujte nás
 
 

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.