Síla microsite stránek a komunikace

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

Microsite stránka neboli mikro stránka je velmi vhodným prostředkem, jak propagovat své produkty služby s ohledem na konkrétní nabídku. Příchozímu uživateli během několika vteřin dokáže sdělit, co je předmětem nabídky, jak lze informaci rychle a přehledně přečíst bez dlouhého zkoumání obsahu, a dovede klienta do cílové poptávky, kontaktu nebo klikem na hlavní web vydavatele microsite.

Microsite můžeme tedy považovat jako nástroj pro optimalizaci konkrétních produktových webů, kde chceme cíleně zaujmout pozornost klienta na produkt, službu, akci nebo soutěž. Na webu firemním by se tato činnost jen velmi těžko zpracovávala do obsahu a tak microsite poslouží dobré věci. Je technicky jednoduchý, má vlastní design, je optimálně indexován na jedno téma i vyhledávači a především je levnou a rychlou alternativou výroby produktového akčního webu.

Microsite a údernost v rámci SEO

Microsite stránka je koncipována na jeden produkt, službu nebo téma. Uživatel i vyhledávač se mají dozvědět co nejpřesnější a nejpřehlednější podání informace. Obsah je v rámci microsite absolutně unikátní a nemíchá se s dalšími produkty a službami od velkého webu. Web se provozuje na doméně druhého řádu, a tudíž lze získávat pro microsite vlastní obsah a hodnotu SEO, aby byl se svým obsahem na předních místech ve výsledcích vyhledávání.

Chcete být vidět? Potřebujete dlouhodobě podporovat prodej svých produktů a služeb? Potom se na nás obraťte, vytvoříme vám strategii a koncepci užívání microsite stránek vedle vašeho stávajícího webu a přitáhneme pozornost vašich zákazníků.

Vaše investice nepadne na neúrodnou půdu, ale naopak budete každý den schopni sledovat, jak vaši zákazníci rychle a efektivně využívají vámi srozumitelně podané informace.

V kvalitě je síla, nikoliv v kvantitě informací a obsahu jednoho webu, který se po určité době stává pouze datovou schránkou.

Kontaktujte nás
 
 

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.