Google Analytics - webová analytika

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

Google AnalyticsNení třeba dlouze představovat služby nejúspěšnějšího analytického nástroje od společnosti Google, kterým je bezesporu Google Analytics. Nicméně co je důležité si sdělit je fakt, že pracovat s tímto nástrojem není jen hodnocení běžných čísel a křivek, ale umět si Analytics také dobře nastavit a sledovat výsledky z vyhledávačů, oblastí a kampaní.

Služby naší společnosti společně se SEO a PPC kampaněmi provází i pravidelné sledování a vyhodnocení všech detailních informací a ukazatelů chování uživatelů na internetu na webech našich klientů pro další plánování změn informací na webech a případné sestavování a cílení marketingových sdělení a kampaní.

Jelikož jak jsme zde již na úvodu uvedli, služba Google Analytics je velmi rozsáhlým nástrojem, uvádíme zde jen krátký výčet několika informací, které se s tímto nástrojem dají efektivně sledovat.

Každý web, který spravujeme, obsahuje měřicí kód Google Analytics pro sledování návštěvnosti webových stránek a zhodnocení jejich výkonu.

Základní metriky návštěvnosti:

  • Počet denně přijímaných návštěvníků.
  • Nejnavštěvovanější stránky.
  • Průměrná doba návštěvy webu.
  • Četnost návratů návštěvníků.
  • Průměrná míra konverzí.

Služba Google Analytics vám pomůže zodpovědět otázky, jako např.:

  • Která marketingová kampaň přinesla nejvíce konverzí?
  • Jaký typ obsahu poutá největší pozornost?
  • Jak často po zakoupení určitého zboží se návštěvníci vracejí?
  • Jaká klíčová slova lidé používají k nalezení vašeho webu?

Služba Google Analytics vám prozradí, co vaši návštěvníci dělají, kdy to dělají a v jaké míře.

Kvalitativní výzkum vám prozradí, proč dělají to, co dělají, jak vnímají vaši značku a váš web, s jakými problémy se při procházení vašeho webu potýkali a jak jsou s vaším webem spokojeni.

Kontaktujte nás
 
 

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.