Ergonomie webu a design

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

ErgonometrieErgonomie webu neboli použitelnost webu se zabývá webem ve vztahu k uživateli. Zkoumá, jak snadno se návštěvníci na webových stránkách orientují a jak rychle pochopí jejich uspořádání a ovládání.

Webové stránky by měly být přehledné a intuitivně ovladatelné.

Vysoce respektovaný expert na design a použitelnost webových stránek Steve Krug formuloval světově proslulá 3 základní fakta o chování uživatelů:

  • Stránky nečteme, ale prohlížíme.
  • Neprovádíme optimální výběry, ale děláme kompromisy.
  • Nebádáme nad tím, jak věci fungují, jednoduše to "nejak uděláme".

Přístupnost webových stránek

S použitelností webu souvisí přístupnost webových stránek. Přístupné stránky nijak neomezují uživatele méně běžných internetových prohlížečů, nevidomé, tělesně postižené, barvoslepé či dyslektiky. Pro veřejný sektor jsou bezbariérové stránky, které nediskriminují žádnou skupinu obyvatelstva, povinností. Viz pravidla přístupného webu pro účely novely Zákona č. 365/2000 Sb. o informačních systémech veřejné správy, provedenou zákonem č. 81/2006 Sb.

Přístupný web zvyšuje návštěvnost a jeho přehledná navigace je pro uživatele příjemnější.

Kontaktujte nás
 
 

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.