Textové informace společně s grafikou jsou základem veškerých konceptů marketingu a komunikace na internetu, ale i v ostatních oblastech podpory. Samotná informace je velmi důležitým nástrojem sdělení, které může být buď lákavé a zajímavé, nebo obecné a tím pádem neatraktivní.
Vezme-li v úvahu rozsáhlost Českého jazyka v rámci našich možností a sdělení, bylo by škoda toho nevyužít právě v rámci internetu a komunikace.
Naše služby profesionálního Copywritera neboli textaře nabízí níže uvedený souhrn znalostí, které poskytujeme všem zákazníkům při zpracování obsahu webu, sestavení obsahu a jeho atraktivnosti vůči čtenáři.
Co v rámci služeb nabízíme?
-
Zajistíme vám kvalitní redakční zpracování obsahu webu.
-
Jazykově a stylisticky upravíme vaše textové podklady.
-
Dohlédneme na správné rozmístění zvolených klíčových slov.
-
Připravíme podklady pro komunikační kampaně s různými prodejními slogany a hesly.
AIDA neboli akronym
Reklamní sdělení by mělo projít určitými fázemi. Dlouhou dobu se v marketingu používal model zvaný AIDA.
AIDA je spojením počátečních písmen následujících anglických slov (akronym):
-
Attention
-
Interest
-
Desire/Decision
-
Action
V první fázi musí sdělení upoutat pozornost. Nejčastěji to bývá nadpis, který je zvýrazněn a který je jasný a srozumitelný.
Druhou fází je vyvolání zájmu (interest). Čtenáře zaujme sdělení a začne se zabývat daným produktem či nabízenou službou.
Po vyvolání zájmu následuje vyvolání touhy (desire). Je důležité, aby reklamní sdělení vyvolalo v potenciálním zákazníkovi emoce. Zároveň je však třeba vzít v úvahu, že ne všichni uvažují při nákupu emotivně, a proto se někdy místo vyvolání touhy používá rozhodnutí (decision).
Poslední fází je action, tedy akce. Zde se z čtenáře stává zákazník.
V současnosti se k těmto čtyřem krokům přidává ještě pátý krok "satisfaction" neboli uspokojení zákazníka, čímž se z AIDA stává AIDAS.