Analýza webu

SEO, marketing, optimalizace, webdesign optimalizace SEO marketing, strategie, komunikace SEO reference, garance, výsledky

Cílem analýzy webu je zhodnocení současného stavu jak z hlediska SEO, tak z hlediska sdělení, grafického pojetí a internetového marketingu jako takového.

Provedeme základní, případně profesionální detailní analýzu, která prozkoumá nejen faktory, které mají vliv na umístění vašeho webu ve vyhledávačích, ale také se zaměří na váš dosavadní marketingový přístup a zhodnotí efektivitu vašich reklamních kampaní.

Na základě této analýzy připravíme podklady pro optimalizaci vašich webových stránek a návrh vaší marketingové strategie.

Analýza webuV základní analýze hodnotíme přednostně:

  • Kvalitu kódování webu (tj. validitu webu).
  • Klíčová slova.
  • Současnou pozici webu ve vyhledávačích Seznam.cz a Google.cz.
  • Kvalitu a množství zpětných odkazů.
  • Návštěvnost vašeho webu.
  • Vaše stávající aktivity v oblasti internetového marketingu a vaši přítomnost na sociálních sítích.

V profesionální analýze hodnotíme:

  • Komplexní kvalitu webu, jeho struktury, kód a SEO.
  • Umístění ve vyhledávačích Seznam.cz a Google.cz.
  • Počet indexovaných odkazů na web a jejich kvalitu.
  • SEOMOZ ranky pro doménu a každou URL.
  • Indexace informací o produktech a službách na internetu.
  • Design a ergonometrii webu.
  • Kvalitu textové obsahu.
  • Marketingové sdělení webu a jeho účinnost.
  • Atraktivnost nabídky webu ve vztahu k produktům či službám.
  • Dostupnost a přehlednost informací.
  • Informace o sociálních sítích.

Cenová nabídka na profesionální analýzu se tvoří dle rozsahu webu a jeho technického řešení.

Kontaktujte nás
 
 

Webové prezentace - jednoduše a přehledně

Filosofie komunikace a prezentace je založena na informaci v pravém slova smyslu. Kdo hledá informace a má představu co konkrétního hledá je, třeba umět tyto informace uživateli prezentovat a předkládat. Nemá smysl vymýšlet složité a přeplácané grafické a obsahové weby a prezentace. Naopak je třeba předložit jasnou a stručně výstižnou informaci, kterou klient hledá.

Profesionální marketing, koncepce a strategie

Cílem je, aby navržené řešení marketingové strategie bylo účinné a přínosné. Jestliže realizujeme v rámci internetu a propagace projekty na rozvoj a získání nových obchodních kanálů, je třeba vždy vycházet z konkrétních cílů, které chce zákazník získat. Ne vždy je možné reaizovat marketing pouze izolovaně od dalších návazností v oblasti Public relations a obchodní strategie. Zde je třeba vždy připravit projekt zcela na míru potřeb každého jednotlivého výrobku či služby.